Kokie apmokėjimo būdai yra priimami?
Visi įmanomi atsiskaitymo būdai: elektroninė bankininkystė (Danske Bank, Luminor, Citadele, SEB, Swedbank, Šiaulių bankas, Medicinos bankas, Lietuvos kredito unijos), kitos mokėjimo sistemos (Lietuvos pašto skyriuose ir PayPost kioskuose, “Perlo” terminalai, MAXIMA kasose, “Lietuvos spaudos” ir Narvesen kioskuose, Mokėjimas grynais banke).
Ar pas mus pirkti saugu?
Mūsų el. parduotuvėje, jūsų pateikti duomenys naudojami tik produkto pristatymo tikslais. Mokėjimų saugumui užtikrinti esame aktyvavę SSL sertifikatus (Let’s Encrypt Authority X3).
Kaip atlikti rezervaciją ar paslaugos užsakymą?
Mūsų el. parduotuvėje – rezervacinėje sistemoje šis procesas labai paprastas. Išsirinkite norimą paslaugą, išsirinkus įsidėkite ją į krepšelį. Krepšelyje matysite galimybę tęsti užsakymą arba apmokėjimas. Apmokėjimo puslapyje įveskite visus prašomus duomenis, pasirinkite apmokėjimo būdą.
Ar Reikalinga Paskyra Užsakymui Įvykdyti?
Mūsų elektroninė parduotuvė vadovaujasi principais – aiškumu ir paprastumu. Klientams nepatinka, kurtis ir vis prisijungti prie jau sukurtų paskyrų, tad mūsų nuomonę paskyros yra visiškai nereikalingos. Kiekvieną kartą vykdant užsakymą, nereikės jums prisijungti ar registruotis.
Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantis subjektas: Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, 01402, Vilnius, www.vvtat.lt, prašymo formą galimą užpildyti ir EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/.